BRF Jupiter sköter sin egen tekniska och ekonomiska förvaltning med egen personal på föreningens förvaltningskontor på Grindtorpsvägen 13, nb (ingång från parken).
Felanmälan görs till förvaltningskontorets telefon 08-758 68 80 eller e-post felanmalan@jupiter1.se
Nedanstående formulär kan du använda för allmänna frågor.
Felanmälan av akuta ärenden vardagar mellan 16.00 - 08.00 samt helgdagar görs till jourmontör på telefon 08-6577722. (Observera att jourutryckningar som inte gäller föreningens åtagande kommer att debiteras anmälaren)
Att bo i bostadsrätt Bredband och TV Ditt ansvar som boende Försäkringar Husdjur och andra djur Nyckelhantering Ohyra och skadedjur Sophantering Hyr parkering eller garageplats Hyr extra förråd Hyr gästrum Hyr lokal Fönsterbyte Blanketter
Historia Byggnader och park Balkong och inglasning Brandskydd Dörrar Fastighetsjour Förråd Lekplatser Tvättstugor Uteplatser Värme, ventilation, vatten och el Företag i föreningen Fritidsaktiviteter Stadgar och årsredovisningar Föreningsstämma Styrelsen Höstinformationsmöten Dokumentarkiv
Personal Felanmälan
Parkering
Öppettider på förvaltningskontoret
Under Juli månad är kontoret stängt
Måndag 08.00-10.00 Tisdag 08.00-10.00 Onsdag 13.00-18.30 Torsdag 08.00-10.00 Fredag 08.00-10.00
Information om stängt kontor aviseras under aktuell information
Kontakta förvaltningskontoret
Adress: Grindtorpsvägen 13, 183 32 Täby Telefon: 08 - 758 68 80